Kniha umožňuje nahlédnout do zákulisí personálního výběru, získáváním zaměstnanců počínaje a výběrem vhodného kandidáta konče. Jejím cílem je představit AC jako výběrový nástroj, charakterizovat metody při jeho vytváření, analyzovat výhody a nevýhody jak klasického, tak virtuálního AC, a diagnostikovat situace, v nichž je efektivnější aplikovat klasické či virtuální AC. Součástí knihy jsou i etické aspekty využívání AC. Je obohacena případovými studiemi i ukázkami z praxe.
ISBN: | 978-80-7261-452-3 |
---|---|
EAN: | 9788072614523 |
Doporučená cena: | 329 Kč |
Počet stran | 180 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 28. 11. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |