Svaz českých knihkupců a nakladatelů
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá. Miroslav Zelinský
| ISBN: | 978-80-7418-206-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788074182068 |
| Doporučená cena: | 250 Kč |
| Počet stran | 154 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 24. 4. 2014 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |