Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá. Miroslav Zelinský

ISBN:978-80-7418-206-8
EAN:9788074182068
Doporučená cena:250 Kč
Počet stran 154 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 24. 4. 2014
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství KEY Publishing s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace