Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Brand NewNová podoba značek

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.

ISBN:978-80-7529-047-2
EAN:9788075290472
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 200 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 11. 2. 2016
Jazyk český
Vazba Neuvedeno
Překladatel: Havlíček, Petr
Nakladatelství Nakladatelství Slovart, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace