Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
| ISBN: | 80-7261-126-7 |
|---|---|
| EAN: | 8072611267 |
| Doporučená cena: | 390 Kč |
| Počet stran | 280 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 6. 4. 2005 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Grusová, Irena |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |