Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Budoucnost konkurenceSpoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.

ISBN:80-7261-126-7
EAN:8072611267
Doporučená cena:390 Kč
Počet stran 280 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 6. 4. 2005
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace