Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Budoucnost managementu

Nejnovější kniha jednoho z nejvýznamnějších světových myslitelů a poradců v oboru managementu dokládá, že hlavním zdrojem dlouhodobého podnikatelského úspěchu mohou být dnes i napříště jen inovace managementu – nové způsoby mobilizování lidského potenciálu, alokování zdrojů a tvorby strategií. Protože většina firem organizovaný proces radikálních inovací managementu postrádá, Hamel – s využitím případových studií inovačních přístupů několika pozoruhodně úspěšných firem (W. L. Gore & Associates, Best Buy, Whole Foods Market, Google, IBM, Rite-Solutions, Procter & Gamble, Whirlpool, GE, Toyota, Visa atd.) – ukazuje, jak se zbavit starých, tradičních dogmat a jak změnit vaši firmu v inovátora managementu, a zajistit jí tak dlouhodobou prosperitu.

ISBN:978-80-7261-188-1
EAN:9788072611881
Doporučená cena:460 Kč
Počet stran 248 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 11. 2008
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace