Nejnovější kniha jednoho z nejvýznamnějších světových myslitelů a poradců v oboru managementu dokládá, že hlavním zdrojem dlouhodobého podnikatelského úspěchu mohou být dnes i napříště jen inovace managementu – nové způsoby mobilizování lidského potenciálu, alokování zdrojů a tvorby strategií. Protože většina firem organizovaný proces radikálních inovací managementu postrádá, Hamel – s využitím případových studií inovačních přístupů několika pozoruhodně úspěšných firem (W. L. Gore & Associates, Best Buy, Whole Foods Market, Google, IBM, Rite-Solutions, Procter & Gamble, Whirlpool, GE, Toyota, Visa atd.) – ukazuje, jak se zbavit starých, tradičních dogmat a jak změnit vaši firmu v inovátora managementu, a zajistit jí tak dlouhodobou prosperitu.
ISBN: | 978-80-7261-188-1 |
---|---|
EAN: | 9788072611881 |
Doporučená cena: | 460 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 10. 11. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Grusová, Irena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |