Disertační práce na téma „Budování značky vysokých škol“ se zabývá
problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty
v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy
studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles
studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný
stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou
v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační
práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin
ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a
budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty
| ISBN: | 978-80-7454-718-8 |
| EAN: | 9788074547188 |
| Počet stran |
47 stran |
| Datum vydání |
29. 12. 2017 |
| Pořadí vydání |
První |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
e-kniha - pdf |
| Autor: |
Martina Sasínková |
| Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/41601/sas%C3%ADnkov%C3%A1_2017_teze.pdf?sequence=4&isAllowed=y |