Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Budování značky vysokých školTeze disertační práce

Disertační práce na téma „Budování značky vysokých škol“ se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty
ISBN:978-80-7454-718-8
EAN:9788074547188
Počet stran 47 stran
Datum vydání 29. 12. 2017
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Martina Sasínková
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/41601/sas%C3%ADnkov%C3%A1_2017_teze.pdf?sequence=4&isAllowed=y
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace