Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Budujeme důvěryhodnou firmu

Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu. V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem.

ISBN:978-80-7400-286-1
EAN:9788074002861
Doporučená cena:490 Kč
Počet stran 192 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 24. 10. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace