Příručka "Business strategie - krok za krokem" navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. - vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Hlavní důraz je přitom kladen na metodologii strategického řízení. Jejím cílem je objasnit základní aspekty strategického řízení na úrovni business strategie a vysvětlit, kam do systému firemních strategií business strategii umístit, jak ji s ostatními strategiemi provázat, jaký by měla mít obsah a jak ji realizovat v praxi: od strategické analýzy přes formulaci a implementaci strategie až po kontrolu jejího plnění. Nedílnou součástí publikace je také ucelený komentovaný příklad formulace business strategie, který je čtenáři zpřístupněn na speciálních webových stránkách.
ISBN: | 978-80-7400-455-1 |
---|---|
EAN: | 9788074004551 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 2. 2013 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |