Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby si příště opět koupil váš výrobek nebo využil vašich služeb.
| ISBN: | 80-7261-148-8 |
|---|---|
| EAN: | 8072611488 |
| Doporučená cena: | 220 Kč |
| Počet stran | 128 stran |
| Rozměr | 135x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 22. 5. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Překladatel: | Medek, Pavel |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |