Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Buzz50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům

Kniha je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby si příště opět koupil váš výrobek nebo využil vašich služeb.

ISBN:80-7261-148-8
EAN:8072611488
Doporučená cena:220 Kč
Počet stran 128 stran
Rozměr 135x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 5. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Medek, Pavel
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace