Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Skvělý a úspěšný americký marketér ve své knize přináší průvodce uměním úspěšného buzzmarketingu – prozrazuje šest tajemství této již osvědčené marketingové koncepce, popisuje a na praktických příkladech dokumentuje šest kroků, které vám umožní na troj až desetinásobek zvýšit účinnost vašeho marketingu a dosáhnout skvělých výsledků i s docela nepatrným marketingovým rozpočtem.
| ISBN: | 80-7261-153-4 |
|---|---|
| EAN: | 8072611534 |
| Doporučená cena: | 290 Kč |
| Počet stran | 216 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 16. 11. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Překladatel: | Škapová, Hana |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |