Skvělý a úspěšný americký marketér ve své knize přináší průvodce uměním úspěšného buzzmarketingu – prozrazuje šest tajemství této již osvědčené marketingové koncepce, popisuje a na praktických příkladech dokumentuje šest kroků, které vám umožní na troj až desetinásobek zvýšit účinnost vašeho marketingu a dosáhnout skvělých výsledků i s docela nepatrným marketingovým rozpočtem.
ISBN: | 80-7261-153-4 |
---|---|
EAN: | 8072611534 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 11. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |