Sedněte si, dejte si víno (máte-li na to věk) a nechte se provést „kuchyní“ globálních firem, jak (ne)fungují. Věříme, že po každé kapitolce se přistihnete, jak si říkáte věty typu „To znám“, „Stejně jako u nás“, „To kdybych věděl dřív“, a možná také někdy „Blbost“. Byznys Trip je totiž ze života… Všude fungují podobné principy a procesy. Všude je to o lidech, o přístupu a hlavně o dodržování pravidel a následování vize firmy.
ISBN: | 978-80-265-0549-5 |
---|---|
EAN: | 9788026505495 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 168 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 21. 11. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |