Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Chcete vědět, jak společnost Cisco v době ekonomických turbulencí dokázalo zdvojnásobit své příjmy a ztrojnásobit svůj zisk? V této knize vám viceprezident společnosti Cisco, Inder Sidhu, ukáže, jak Cisco využívá každé příležitost k posílení své pozice na trhu. Autor vám také naservíruje své zkušenosti s firmami Procter & Gamble, Whirlpool a Harley-Davidson a poradí, jak může i vaše organizace růst jako ony.
| ISBN: | 978-80-251-3537-2 |
|---|---|
| EAN: | 9788025135372 |
| Doporučená cena: | 269 Kč |
| Počet stran | 248 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 5. 9. 2011 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |