Chcete vědět, jak společnost Cisco v době ekonomických turbulencí dokázalo zdvojnásobit své příjmy a ztrojnásobit svůj zisk? V této knize vám viceprezident společnosti Cisco, Inder Sidhu, ukáže, jak Cisco využívá každé příležitost k posílení své pozice na trhu. Autor vám také naservíruje své zkušenosti s firmami Procter & Gamble, Whirlpool a Harley-Davidson a poradí, jak může i vaše organizace růst jako ony.
ISBN: | 978-80-251-3537-2 |
---|---|
EAN: | 9788025135372 |
Doporučená cena: | 269 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 9. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |