Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.
ISBN: | 978-80-251-4589-0 |
---|---|
EAN: | 9788025145890 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 232 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 14. 9. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |