Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.
| ISBN: | 80-242-0893-8 |
|---|---|
| EAN: | 8024208938 |
| Doporučená cena: | 259 Kč |
| Počet stran | 192 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 1. 1. 2003 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Překladatel: | Langmajer Josef |
| Nakladatelství | EUROMEDIA GROUP, a.s. |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |