Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Epistemologie (nových) médií

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.
ISBN:978-80-7331-494-1
EAN:9788073314941
Doporučená cena:249 Kč
Počet stran 272 stran
Rozměr 120x195 mm
Datum vydání 31. 12. 2018
Pořadí vydání 1.
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Editor: Tomáš Dvořák
Autor: Markéta Magidová
Autor: Tomáš Jirsa
Autor: Lukáš Likavčan
Autor: Marek Vanžura
Autor: Tomáš Chudý
Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace