Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidlaJak (ne)dělat advokacii

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček „Jak (ne)dělat advokacii“ obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější. Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace – nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie. Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že „zkrátka něco dělají špatně“. Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.
ISBN:978-80-7598-439-5
EAN:9788075984395
Doporučená cena:199 Kč
Počet stran 84 stran
Pořadí vydání 1.
Jazyk český
Autor: Dita Fuchsová
Autor: Daniela Kovářová
Nakladatelství Wolters Kluwer ČR, a. s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace