Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.
ISBN:80-246-1178-3
EAN:9788024611785
Počet stran 246 stran
Datum vydání 2. 8. 2006
Jazyk český
Autor: Markéta Pravdová
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace