Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti.
Snahou kolektivu autorů je nejen přinést praktický komentář jednotlivých ustanovení, ale též shrnout dosavadní praxi a judikaturu v oblasti veřejnoprávní regulace médií, regulace reklamy a ochrany spotřebitele a soukromoprávních soudních sporů souvisejících se svobodou projevu a ochranou autorských práv v prostředí médií.
| ISBN: | 978-80-7400-725-5 |
| EAN: | 9788074007255 |
| Doporučená cena: | 560 Kč |
| Počet stran |
500 stran |
| Rozměr |
137x222 mm |
| Datum vydání |
19. 12. 2018 |
| Pořadí vydání |
1. |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
pevné desky, plátěný potah, přebal |
| Autor: |
Helena Chaloupková |
| Autor: |
Petr Holý |
| Autor: |
Jiří Urbánek |
| Nakladatelství |
Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
| Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |