Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti.
Snahou kolektivu autorů je nejen přinést praktický komentář jednotlivých ustanovení, ale též shrnout dosavadní praxi a judikaturu v oblasti veřejnoprávní regulace médií, regulace reklamy a ochrany spotřebitele a soukromoprávních soudních sporů souvisejících se svobodou projevu a ochranou autorských práv v prostředí médií.
ISBN: | 978-80-7400-725-5 |
EAN: | 9788074007255 |
Doporučená cena: | 560 Kč |
Počet stran |
500 stran |
Rozměr |
137x222 mm |
Datum vydání |
19. 12. 2018 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český |
Vazba |
pevné desky, plátěný potah, přebal |
Autor: |
Helena Chaloupková |
Autor: |
Petr Holý |
Autor: |
Jiří Urbánek |
Nakladatelství |
Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |