
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších chyb vyvarovat.
ISBN: | 978-80-265-0523-5 |
---|---|
EAN: | 9788026505235 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 9. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
