Vnímání plynutí času je pro předškolní dítě vymezeno událostmi, které ho obklopují, které se pravidelně střídají, tzn. charakteristické činnosti pro den, noc, poledne, večer. S vnímáním plynutí času úzce souvisí vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny následku, začátku a konce. Pracovní listy jsou zaměřeny na organizaci běžného dne. Obsahují aktivity, se kterými se dítě pravidelně setkává doma i v mateřské škole v průběhu všedního dne. V závěru jsou zařazeny činnosti, se kterými se dítě zpravidla nesetkává každodenně - práce kadeřnice, lékaře, prodavačky, švadleny, kuchaře, cukrářky, zedníka, instalatéra. Pracovní listy je možné použít k rozvoji: - uvědomování si posloupnosti při vykonávání určité činnosti, posloupnosti děje; - uvědomění si začátku činnosti, jejího průběhu a očekávaného výsledku; - budování pojmů ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer, uvědomování si jejich posloupnosti, přiřazování odpovídající činnosti; - budování pojmů první, následný, poslední, před, za; - řeči - slovní zásoby, obratnosti ve vyjadřování.
ISBN: | 978-80-904494-1-1 |
EAN: | 9788090449411 |
Doporučená cena: | 102 Kč |
Počet stran | 24 stran |
Rozměr | 298 x 209 mm |
Datum vydání | 2017 |
Pořadí vydání | 1. vydání, dotisk |
Jazyk | český |
Vazba | lístková vazba |
Autor: | Jiřina Bednářová, Mgr. |
Ilustrátor: | Richard Šmarda |
Nakladatelství | DYS-centrum Praha z. ú. |
Tématická skupina | 10 - Učebnice - základní a střední školy |