Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.
| ISBN: | 978-80-7261-269-7 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612697 |
| Doporučená cena: | 329 Kč |
| Počet stran | 192 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 15. 9. 2014 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |