Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Abstract Proceedings ICORIA 202220th International Conference on Research in Advertising.Frontiers of Advertising: Re-considering Its Shapes and Forms

Sborník abstraktů z mezinárodní vědecké konference pořádané FM a FIS v období od 23. do 25. června 2022.
ISBN:978-80-245-2458-0
EAN:9788024524580
Počet stran 50 stran
Rozměr 210x297 mm
Datum vydání 04. 07. 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Jazyk anglický
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Editor: Daria Gunina
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace