Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskových organizací poskytujících sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Tato monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".
| ISBN: | 978-80-261-0965-5 |
| EAN: | 9788026109655 |
| Počet stran |
174 stran |
| Datum vydání |
20. 01. 2021 |
| Pořadí vydání |
1. |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
Dita Hommerová |
| Autor: |
Kateřina Brunclíková |
| Autor: |
Tereza Dvořáková |
| Autor: |
Pavlína Hejduková |
| Autor: |
Marie Hladká |
| Autor: |
Tomáš Hirt |
| Autor: |
Vladimír Hyánek |
| Autor: |
Petr Konečný |
| Autor: |
Markéta Kopecká |
| Autor: |
et al. |
| Nakladatelství |
Západočeská univerzita v Plzni |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://fek.zcu.cz/divize.php?shortcutdiv=KMO#kontakt |