Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskových organizací poskytujících sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Tato monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".
ISBN: | 978-80-261-0965-5 |
---|---|
EAN: | 9788026109655 |
Počet stran | 174 stran |
Datum vydání | 20. 01. 2021 |
Pořadí vydání | 1. |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Autor: | Dita Hommerová |
Autor: | Kateřina Brunclíková |
Autor: | Tereza Dvořáková |
Autor: | Pavlína Hejduková |
Autor: | Marie Hladká |
Autor: | Tomáš Hirt |
Autor: | Vladimír Hyánek |
Autor: | Petr Konečný |
Autor: | Markéta Kopecká |
Autor: | et al. |
Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://fek.zcu.cz/divize.php?shortcutdiv=KMO#kontakt |