Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mediální právo

Publikace se věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva. V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.
ISBN:978-80-210-4884-3
EAN:9788021048843
Doporučená cena:330 Kč
Počet stran 250 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 2. dotisk 1.
Datum vydání 1. 12. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Jiří Kroupa
Autor: Pavel Molek
Autor: Ondřej Moravec
Autor: Klára Rujbrová
Autor: Kateřina Šimáčková
Autor: Ladislav Vyhnálek
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace