Publikace se věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva. V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.
ISBN: | 978-80-210-4884-3 |
EAN: | 9788021048843 |
Doporučená cena: | 330 Kč |
Počet stran |
250 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
2. dotisk 1. |
Datum vydání |
1. 12. 2011 |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jiří Kroupa |
Autor: |
Pavel Molek |
Autor: |
Ondřej Moravec |
Autor: |
Klára Rujbrová |
Autor: |
Kateřina Šimáčková |
Autor: |
Ladislav Vyhnálek |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |