Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj!
Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje nevypočitatelný lidský a tvůrčí faktor. Téměř za každou hrou a aplikací se skrývá drama, které občas nabývá až antických rozměrů. Úspěšná studia znenadání zanikají, vývojáře terorizuje diktátorský šéf, slibované peníze ne a ne přijít, korporátní strategie připomíná absurdní divadlo, herní koncept se v půlce produkce ukáže jako nesmyslný. Podobné příběhy za úspěšnými hrami, jako jsou Bioshock Infinite, Dead Space nebo World of Warcraft, vypráví v knize Press Reset reportér Jason Schreier. Líčí osudy lidí, které práce na počítačových hrách dohnala na hranici finančních i psychických možností, a ptá se, zda je videoherní průmysl v současné podobě vůbec udržitelný.
| ISBN: | 978-80-275-1147-1 |
| EAN: | 9788027511471 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran |
304 stran |
| Datum vydání |
3. 3. 2023 |
| Pořadí vydání |
1. |
| Rozměr |
135×210 mm |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
Jason Schreier |
| Překladatel: |
Filip Drlík |
| Nakladatelství |
Host-vydavatelství s.r.o. |
| Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |