Publikace je zaměřena na zásadní otázky rozvoje škol v současné době. Autor v ní nejprve pojednává o specifických charakteristikách škol jako institucí, organizací a pospolitostí a o jejich vedení, řízení a správě škol v prostředí rostoucího tlaku na vnější odpovědnost. Poté si všímá významných procesů fungování škol – zejména mnohostranných procesů učení a spolupráce ve školách, práce škol s daty, otázek vztahu škol a grantových prostředků, úkolů a výzev plynoucích pro školy ze zesilujících akcentů na celoživotní učení. Stranou nezůstávají ani otázky podpory škol a přípravy vedoucích pracovníků škol – v zájmu toho, aby školy byly schopny uvedené procesy zvládat. Publikace může oslovit zájemce o teorii i praxi – např. teoretiky, výzkumníky, školské politiky, vedoucí pracovníky škol a další
| ISBN: | 978-80-210-4499-9 |
| EAN: | 9788021044999 |
| Doporučená cena: | 240 Kč |
| Počet stran |
196 stran |
| Rozměr |
170x240 mm |
| Pořadí vydání |
1. dotisk 1. |
| Datum vydání |
2007 |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český, anglický |
| Autor: |
Milan Pol |
| Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
| Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |