Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Autor – významný americký mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o povinnou literaturu rozvíjejících se studijních oborů mediální studia a žurnalistika. Vhodné pro pracovníky marketingu, PR, redaktory, novináře.
| ISBN: | 978-80-204-2206-4 |
|---|---|
| EAN: | 9788020422064 |
| Doporučená cena: | 219 Kč |
| Počet stran | 208 stran |
| Rozměr | 130x200 mm |
| Pořadí vydání | 2. |
| Datum vydání | 19. 3. 2010 |
| Vazba | kniha, vázaná vazba |
| Jazyk | český |
| Překladatel: | Reifová, Irena |
| Nakladatelství | Mladá fronta, a.s. |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |