Svaz českých knihkupců a nakladatelů
V dnešní době prožíváme přímo epidemii zaneprázdněnosti – lidé jsou zahlcení informacemi, a jejich výkonnost v důsledku toho klesá. Kniha známé americké podnikatelky ukazuje, že všudypřítomná víra v time management nemusí být vždy řešením. Autorka přibližuje vlastní metodu založenou na zjištění, že každý člověk má jiný typ výkonnosti, a nabízí nástroje, díky nimž budete výkonnější, kreativnější a také šťastnější.
| ISBN: | 978-80-249-2732-9 |
|---|---|
| EAN: | 9788024927329 |
| Doporučená cena: | 249 Kč |
| Počet stran | 280 stran |
| Rozměr | 125x200 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 9. 10. 2015 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Ikar |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |