Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Volební kampaň v České republice

Těžištěm publikace je problematika volební kampaně v České republice, která je nahlížena především z právního hlediska. První část je věnována vztahu mezi volební kampaní a svobodou projevu, druhá část pokračuje zamyšlením nad problematikou volební kampaně a sdělovacích prostředků. Třetí část studie se zabývá klíčovou otázkou volební kampaně, tzn. jejím financováním a především se snaží nalézt odpovědi na věčný problém optimálního, tj. především transparentního a přiměřeního financování volební kampaně. Celou studii uzavírá kapitola věnovaná soudnímu přezkumu volební kampaně.
ISBN:80-210-2352-X
EAN:9788021023529
Počet stran 128 stran
Datum vydání 9. 8. 2000
Jazyk český
Autor: kolektiv
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace