Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Česká média v časech korony

Publikace „Česká média v časech korony“ je rozdělena do dvou oddílů po třech kapitolách. První oddíl Koronavirové zpravodajství českých médií a jeho publika se věnuje zpravodajským obsahům, jejich recepci ze strany publik a jejich vybraným diskursivním konturám. Druhý oddíl Média a jejich uživatelé v čase pandemie se pak více než zpravodajství věnuje funkcím médií během pandemických situací (přičemž srovnává století od sebe vzdálené epidemie španělské chřipky a onemocnění covid-19) a chování uživatelů (včetně reprezentantů politických stran) v prostředí nových médií, resp. sociálních sítí. Ve svém celku by tak publikace chtěla nabídnout alespoň částečnou reflexi toho, jak se bezprecedentní situace, k níž v roce 2020 došlo, projevila v mediální produkci i v její recepci.
ISBN:978-80-244-6189-2
EAN:9788024461892
Počet stran 160 stran
Datum vydání 2024
Pořadí vydání 1
Jazyk český
Editor: Foret Martin
Autor: Bartalosová Věra
Autor: Bílá Anna
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace