Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
ISBN: | 978-80-251-3649-2 |
---|---|
EAN: | 9788025136492 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 1. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |