Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech

Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?

ISBN:978-80-251-3649-2
EAN:9788025136492
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 240 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 1. 2012
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace