Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

1001 reklamních tipůNápady a strategie z největších světových kampaní

Kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
ISBN:978-80-7349-195-6
EAN:9788073491956
Počet stran 312 stran
Datum vydání 9. 10. 2009
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Luc Dupont
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace