Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Autor představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Kniha se mimo jiné snaží odpovědět na otázku, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie.
| ISBN: | 978-80-7367-591-2 |
|---|---|
| EAN: | 9788073675912 |
| Doporučená cena: | 335 Kč |
| Počet stran | 256 stran |
| Rozměr | 130x200 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 9. 11. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: | Vystrčil, Tomáš |
| Překladatel: | Kačer, Tomáš - Nečas, Vlastimil |
| Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |