Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Agenda SettingNastolování agendy: masová média a veřejné mínění

Autor představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Kniha se mimo jiné snaží odpovědět na otázku, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie.

ISBN:978-80-7367-591-2
EAN:9788073675912
Doporučená cena:335 Kč
Počet stran 256 stran
Rozměr 130x200 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 9. 11. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Vystrčil, Tomáš
Překladatel: Kačer, Tomáš - Nečas, Vlastimil
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace