Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu - žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů.
ISBN: | 978-80-246-5621-2 |
EAN: | 9788024656212 |
Počet stran |
156 stran |
Datum vydání |
12. 1. 2024 |
Pořadí vydání |
neurčeno |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Kristýna Hubená |
Nakladatelství |
Karolinum |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |