Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komunikace a interakce v plavecké výuce

Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu - žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů.
ISBN:978-80-246-5621-2
EAN:9788024656212
Počet stran 156 stran
Datum vydání 12. 1. 2024
Pořadí vydání neurčeno
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Kristýna Hubená
Nakladatelství Karolinum
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace