Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Když se školy učí

Publikace se zabývá organizačním učením ve školách. Autoři nejdříve zmapovali dosavadní výzkumy a teorie spojené s organizačním učením obecně a specificky pak s organizačním učením ve školním prostředí – o tom pojednávají v úvodní kapitole. Poté informují o empirickém výzkumu, který se znalostí teorie a výzkumů provedli na základních školách v České republice. Pro tento účel byl využit smíšený výzkumný design – v kvalitativní fázi šlo o vícečetnou případovou studii, kvantitativní fáze proběhla cestou dotazníkového šetření. Tím se podařilo získat řadu významných poznatků o procesech organizačního učení a jejich vedení a řízení. Další části publikace tak přinášejí informace o obsahovém zaměření a strukturním uspořádání organizačního učení ve školách, o jeho aktérech a způsobech podpory. Zvláštní pozornost věnují autoři podpůrným faktorům organizačního učení a také některým morálním dilematům spojeným s vedením a řízením procesů organizačního učení ve školách.
ISBN:978-80-210-6130-9
EAN:9788021061309
Doporučená cena:280 Kč
Počet stran 196 stran
Rozměr 176x250 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 25. 2. 2013
Jazyk český, anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Lenka Hloušková
Autor: Bohumíra Lazarová
Autor: Petr Novotný
Autor: Milan Pol
Autor: Martin Sedláček
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace