Publikace se zabývá organizačním učením ve školách. Autoři nejdříve zmapovali dosavadní výzkumy a teorie spojené s organizačním učením obecně a specificky pak s organizačním učením ve školním prostředí – o tom pojednávají v úvodní kapitole. Poté informují o empirickém výzkumu, který se znalostí teorie a výzkumů provedli na základních školách v České republice. Pro tento účel byl využit smíšený výzkumný design – v kvalitativní fázi šlo o vícečetnou případovou studii, kvantitativní fáze proběhla cestou dotazníkového šetření. Tím se podařilo získat řadu významných poznatků o procesech organizačního učení a jejich vedení a řízení. Další části publikace tak přinášejí informace o obsahovém zaměření a strukturním uspořádání organizačního učení ve školách, o jeho aktérech a způsobech podpory. Zvláštní pozornost věnují autoři podpůrným faktorům organizačního učení a také některým morálním dilematům spojeným s vedením a řízením procesů organizačního učení ve školách.
ISBN: | 978-80-210-6130-9 |
EAN: | 9788021061309 |
Doporučená cena: | 280 Kč |
Počet stran |
196 stran |
Rozměr |
176x250 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
25. 2. 2013 |
Jazyk |
český, anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Lenka Hloušková |
Autor: |
Bohumíra Lazarová |
Autor: |
Petr Novotný |
Autor: |
Milan Pol |
Autor: |
Martin Sedláček |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |