Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mediální integrace národa v době globalizace

Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy.
ISBN:978-80-210-4376-3
EAN:9788021043763
Doporučená cena:220 Kč
Počet stran 200 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 10. 2007
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Václav Štětka
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace