Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování.
ISBN: | 978-80-210-8925-9 |
EAN: | 9788021089259 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran |
132 stran |
Datum vydání |
2019 |
Pořadí vydání |
1. dotisk 1. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Michal Černý |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |