Publikace nabízí učitelům jak informace z teoretických oblastí pedagogiky, tak reflexe učitelů z výuky na základě modelových lekcí. Tyto lekce jsou součástí Metodických materiálů, které byly také vydány jako součást projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. První část Podnětů k didaktikám výtvarného oboru nabízí různé úhly pohledu na inkluzi v tomto uměleckém oboru, dále se text zabývá oborovou pedagogickou diagnostikou a inkluzí ve výtvarném oboru z hlediska RVP. Součástí úvodní teoretické části je také konceptová analýza kazuistiky „Projekt Max“. V druhé části Podnětů je deset textů reflexí čtyř vyučujících, které testovaly modelové lekce z metodických materiálů ve výuce na základních školách.
ISBN: | 978-80-261-0397-4 |
EAN: | 9788026103974 |
Počet stran |
186 stran |
Datum vydání |
07. 09. 2020 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Martina Komzáková |
Autor: |
Robert Mimra |
Autor: |
Jan Slavík |
Autor: |
Pavel Sochor |
Nakladatelství |
Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina |
9 - Umění |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf |