Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu společenskovědní výzkum a teoretickou reflexi takzvaných nových médií. Text shrnuje historické a epistemologické kořeny studií nových médií a jejich vývoj a následně formuluje teoretický koncept nových médií. Tento koncept má podobu třídimenzionálního modelu odvozeného z Giddensovy teorie strukturace, přičemž tři jeho dimenze zahrnují užití nových médií (jednání) a technotextuální artefakt a kontexty (coby formy struktur). Koncept by měl sloužit jako neredukcionistický výkladový rámec umožňující teoreticky ukotvenou celostní analýzu nových médií jako komplexního fenoménu utvářeného na úrovních artefaktu, sociálního jednání a každodenních kontextů i širšího kulturního, politického a ekonomického milieu.
ISBN: | 978-80-210-6476-8 |
EAN: | 9788021064768 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran |
200 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
2013 |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jakub Macek |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |