Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Reconceptualising 'mainstream' youthAn examination of young people’s consumer lifestyles in the Czech Republic

Kniha se zabývá tématem, které v českém výzkumu mládeže představuje relativně opomíjenou oblast: mainstreamovou mládeží a spotřebou. Zjišťuje, do jaké míry koncept „mainstreamové mládeže“ poskytuje přínosný vhled pro pochopení vztahu mladých lidí ke společenské změně a jak by tento koncept obohatil budoucí výzkum mládeže v České republice. Zjištění založená na kvalitativní výzkumné studii zaměřené na význam spotřeby v každodenním životě „obyčejných“ mladých lidí zpochybňují ortodoxní reprezentaci pasivně konformního mainstreamu, která v současnosti dominuje v českém výzkumu mládeže. Paradox volby a aktivní konformity zvýznamňují přítomnost reflexivity a aktivního zapojování mladých lidí do pozdně moderní spotřebitelské kultury a společenského života. Tato kniha slouží jako doplnění i kritika trendu v současném českém akademickém výzkumu, jenž se zaměřuje spíše na marginalizované, spektakulární nebo extrémní skupiny a kultury mládeže.
ISBN:978-80-210-6027-2
EAN:9788021060272
Doporučená cena:397 Kč
Počet stran 216 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2012
Jazyk anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Michaela Hráčková Pyšňáková
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace