Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé

Úspěšnost v řízení třídy je jedním z faktorů, které u začínajících učitelů rozhodují o tom, zda setrvají v profesi, a u zkušenějších učitelů o jejich spokojenosti s profesí. Začínající učitelé se často cítí na řízení třídy studiem nepřipraveni, a to i přes to, že absolvují praxe na školách. Není-li však učitel s to řídit úspěšně třídu, nevytváří podmínky pro efektivní učení žáků. Cílem monografie je přispět k poznání řízení třídy u studentů učitelství a u jejich provázejících učitelů při výuce na druhém stupni základní školy. Řízení třídy jsme zkoumali pomocí pozorování, rozhovorů a dotazníků a sledovali jej z hlediska chování žáků, vedení výuky, reaktivních i proaktivních strategií. Výsledky ukazují také vztah mezi osobnostní charakteristikou potřeby kognitivního uzavření a řízením třídy.  
ISBN:978-80-210-9651-6
EAN:9788021096516
Počet stran 278 stran
Rozměr 176×250 mm
Datum vydání 2020
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Kateřina Vlčková a kol.
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace